Зелені шляхи в УКРАЇНІ


Методологія ЗШ
Що таке Зелені шляхи?
Критерії ЗШ
Методологія ЗШ
Мережа ЗШ у Центральній та Східній Європі
Історія ЗШ
Спадщина та екомузеї
Контакти
Етапи формування Зеленого шляху

Етап І: організація

  • вираження ідеї для шляху (тема, центральна ідея, географічна сфера);
  • партнери-гаранти з 3 секторів: община, влада, бізнес;
  • підготовка та підписання угоди про співпрацю, що включатиме спільне бачення проекту;
  • обирання координатора Шляху та місцевих координаторів (в далекобіжних ЗШ);
  • вибір імені та дизайну логотипу;
  • підготовка концепції маршруту Шляху;
  • підготовка туристичного аудиту під час спільних консультацій з партнерами (наприклад, реєстр природніх та культурних об'єктів, мистецько-культурних заходів, туристична індустрія, місцеві продукти надбання та общинно-спрямовані соціальні ініціативи).

Етап ІІ: візуалізація

  • підготовка технічного проекту знакування шляху;
  • залучення партнерів із місцевого самоврядування, включаючи великі міста вздовж шляху;
  • забезпечення фінансування для візуалізації шляху;
  • знакування ключового шляху та тематичних відгалужень-петель (знаки включатимуть логотип шляху).

Етап ІІІ: поширення та реалізація туристичного продукту

  • розвиток ідей стосовно позиціювання продукту на ринку, наявні ринкові можливості для цього;
  • забезпечення партнерів з туристичної індустрії, розвиток туристичного продукту, його реалізація;
  • підготовка інформації та промоційних публікацій, їх розповсюдження (карти, путівники, інформаційні буклети, веб-сторінки) - для початку, пріоритетними задачами є КАРТА шляху та ВЕБ-СТОРІНКА (!)

Етап ІV: Підтримка місцевих ініціатив

  • забезпечення фінансування общинно-спрямованих проектів, пов'язаних із захистом природного та культурного надбання - ШЛЯХ ПОВИНЕН СУПРОВОДЖУВАТИСЬ ГРОМАДСЬКО-ЗОРІЄНТОВАНИМИ ІНІЦІАТИВАМИ, котрі залучатимуть місцевих жителів (це одна з головних характерних особливостей). Найбільш популярні місцеві ініціативи Шляху включають: культурні та мистецькі заходи, галереї та крамниці з продажу продукції спадщини, творчі майстерні з місцевими митцями, екомузеї, шкільні природні сади та освітні центри довкілля.

Етап V: формування інфраструктури ЗШ

  • будівництво малої інфраструктури довкола маршруту - місця відпочинку, знакувальні засоби, інформаційні відділи;
  • залучення структур, що пропонують готельні послуги та харчування безпосередньо до ініціативи Шляху;
  • заохочення суб'єктів туристичної індустрії до екологічної сертифікації, збільшення якості та обсягу послуг;
  • ЯК ЗАВЕРШЕННЯ: забезпечення фінансових ресурсів для поетапного запровадження шляхів, що відмежовують користувачів від автомобільних магістралей протягом усього ключового сегмента. Пріоритетними ділянками шляху повинні бути ті, котрі виходять з великих приміських територій.
Планована мережа ЗШ

Зелений Ровер (Східно-Карпатський Зелений Шлях)

Бо·Гу·Лем

Бойківський шлях

Лімниця

Портал 'Громадський простір' : Civic Space Internet
Portal
uk_knopka.jpg (6099 bytes)